والدین قبل از اینکه کودکان خود را به آتلیه عکاسی ببرند باید کودکان خود را آماده کنند تا در آنجا احساس بی قراری گشنگی و یا گریه و بی حوصلگی نکنند

آماده سازی کودکان برای عکاسی

والدین قبل از اینکه کودکان خود را به آتلیه عکاسی ببرند باید کودکان خود را آماده کنند تا در آنجا احساس بی قراری، گرسنگی و یا گریه و بی حوصلگی نکنند.

آتلیه سارا در این مقاله سعی دارد تا نکاتی را در مورد آماده کردن کودکان برای عکاسی به در خدمت شما بگذارد.

1-قبل از شروع عکاسی کودک خود را سیر کنید

بهتر است قبل از اینکه به آتلیه عکاسی بروید مطمئن شوید که کودک شما خوب تغذیه شده است و سیر می باشد. قطعا کودکان با شکم پر احساس آرامش بهتری دارند و در طول جلسه مشکلی پیش نمی آورند تنها مشکل آن این است که ممکن است به خاطر شکم پرشان به خواب بروند.

اما اگر کودک شما در حین عکاسی گرسنه شود و بی قراری کند شرایط عکاسی سخت می شود و باید چندین بار عکاسی کرد.

2-نوزاد را در طول عکاسی به طور مداوم آرام کنید

سعی کنید به طور مداوم با کودک خود به حالت حالت زمزمه صحبت کنید و او را آرام نگه دارید تا کودک شما احساس بی قراری نکند و آرام بماند.

 در بعضی مواقع والدین با توجه به شناختی که از فرزند خود دارند می توانند با اسباب بازی و سرگرمی های دیگر کودک خود را آرام نگه دارند.

3-فضای اتاق را گرم نگه دارید

سعی کنید دمای هوا را در حدود ۲۷ درجه سانتی گراد نگه دارید. کودکان به محیط گرم نیاز دارند و تنظیم دمای بدن آنها مشکل است. پوست کودک را لمس کنید تا مطمئن شوید که گرم است.

اگر دیدید که کودک عرق می کند یعنی اینکه دما بیش از حد اندازه گرم شده است و باید در آن لحظه دمای اتاق را کاهش دهید .

4-توجه کودک را به دوربین جلب کنید

برای اینکه کودکان به دوربین نگاه کنند باید از ترفند های مختلفی استفاده نمود، در بعضی مواقع والدین دوست دارند که کودکان خود را در بغل بگیرند یا اینکه او را لمس کنند در این لحظه کودک راحت تر به دوربین نگاه می کند.چون که کودکان می توانند تا فاصله 30 سانتی متری صورت خود را ببینند بنابراین بهترین ترفند این است که با صدا توجه کودک را به سمت دوربین جلب کنیم

نکات قابل توجه در زمان عکاسی از کودک در خانه

در کل کودکان در محیط خانه احساس بهتری دارند و استرس محیط آتلیه عکاسی را ندارند، اما به دلیل این که در محیط خانه همانند محیط آتلیه نور پردازی دقیق از قبل آماده نیست باید قبل از زمان عکاسی شرایط عکاسی فراهم شود تا افکت ها به صورت دقیق و درست تنظیم شود.

 

ABOUT SARA
,Sara is one of the most famous studio in Tehran
equipped with the best cameras
and beautiful designs. we honor to record unforgettable momento
.of you're life
All images and content on this site belong to Sara studio
A company registered in Tehran, IRA

SARA PHOTO STUDIO . All rights reseved 2017
Copying in any way is prohibited Design By Adib IT Group