یک نوزاد تازه متولد شده که بسیار زیبا، دوست داشتنی و ظریف است، هدیه بی نظیر خداوند به خانواده شماست. حتما دوست دارید که از لحظه اول تولدش را ثبت کنید و این کاملا طبیعی است. عکاسی نوزاد کار بسیار دشوار و حساسی است که با هدف ثبت بهترین و ناب ترین لحظات نوزادی دلبند شما انجام می شود.

عکاسی از نوزادان 

عکاسی نوزاد و اصول باید ها و نباید های آن

یک نوزاد تازه متولد شده که بسیار زیبا، دوست داشتنی و ظریف است، هدیه بی نظیر خداوند به خانواده شماست. حتما دوست دارید که از لحظه اول تولدش را ثبت کنید و این کاملا طبیعی است. عکاسی نوزاد کار بسیار دشوار و حساسی است که با هدف ثبت بهترین و ناب ترین لحظات نوزادی دلبند شما انجام می شود. این حرفه نیازمند گذراندن دوره های متفاوتی از قبیل شناخت آناتومی نوزاد، پوشاندن لباس و پیچیدن نوزاد در انواع پارچه های مورد استفاده در دکورهای عکاسی، ماساژ نوزاد جهت ایجاد آرامش و خواب عمیق تر و ...... می باشد.

بد نیست بدانید که بهترین زمان عکاسی از نوزادان، از روز سوم تا 14 روزگی است و در این بازه زمانی حال و هوای نوزاد تازه متولد شده، با تمام روزهای دیگر عمرش متفاوت است



اصول عکاسی نوزاد:

1- شناخت آناتومی نوزاد بسیار حائز اهمیت است. استخوان بندی ظریف و بافت شکننده نوزاد به قدری حساس است که نباید به دست افرادی که تخصصی ندارند انجام شود. کارشناسان زبده آتلیه عکاسی سارا، ساعتها دوره دیده اند که بتوانند نوزاد را برای فیگور ها و ژست های مختلف آماده کنند و در پارچه های مورد نظر بپیچند. همچنین از مهارتهای خاص همکاران ما تسلط کامل به ماساژ نوزاد برای ایجاد آرامش بیشتر و خواب عمیق تر نوزاد می باشد.

2- دمای محیط آتلیه عکاسی نوزاد، بین 30 تا 35 درجه است. مد نظر داشته باشید که اکثر این دکورهای عکاسی نوزاد، در حالت برهنه یا نیمه برهنه است و یا در زمان های مختلف نیاز به تعویض لباس دارد. نوزاد تازه متولد شده شما بدلیل نداشتن بافت چربی زیر پوست، در برابر سرما آسیب پذیری بالایی دارد. پس حفظ دمای 37 درجه برای راحتی و آسایش کامل نوزاد ضروری است.

3-استفاده از پارچه ها و لباس ضد حساسیت، الزام بسیار مهمی است. آتلیه عکاسی سارا، پس از تحقیق و جستجوی کامل، از بهترین مواد و متریال برای دکور های خود استفاده می کند.این تجهیزات کاملاً طبیعی است و صد در صد از الیاف فاقد مواد آلرژی زا تهیه شده است چون در ارتباط مستقیم با پوست بسیار حساس و نازک نوزاد می باشد.

4- استفاده از تکنولوژی های کاملاً مطابق با شرایط فیزیولوژیک یک نوزاد اصل جدا نشدنی کار عکاسی از نوزادان است. استفاده از دوربین های حرفه ای مناسب، دستگاه های تنظیم نور مناسب و فلاش های عکاسی مخصوص نوزاد و سایر تجهیزات تخصصی امتیازی است که نتیجه کار و کیفیت بالای عکس را تعیین می کند.

ABOUT SARA
,Sara is one of the most famous studio in Tehran
equipped with the best cameras
and beautiful designs. we honor to record unforgettable momento
.of you're life
All images and content on this site belong to Sara studio
A company registered in Tehran, IRA

SARA PHOTO STUDIO . All rights reseved 2017
Copying in any way is prohibited Design By Adib IT Group