یکی از بهترین سوژه های عکاسی همیشه بچه ها می توانند باشند. هر عکاس خوش ذوقی برای عکس گرفتن از کودکان بسیار مشتاق و علاقه مند می باشند. عکاس از کودکان همیشه همراه با ماجراجویی و کلی حس و حال خوب می باشد

آتلیه تخصصی کودک

یکی از بهترین سوژه های عکاسی همیشه بچه ها می توانند باشند. هر عکاس خوش ذوقی برای عکس گرفتن از کودکان بسیار مشتاق و علاقه مند می باشند. عکاس از کودکان همیشه همراه با ماجراجویی و کلی حس و حال خوب می باشد

عکس گرفتن از کودکان همیشه یک کار بسیار چالش بر انگیز می باشد.

همیشه زمان عکاسی از کودکان به دلیل جنب و جوش، آن ها یا از دوربین فرار می کنند یا اینکه همان چهره عادی و همیشگی خود را به خود می گیرند و آماده کردن آنها برای عکاسی بسیار کار دشواری می باشد .عکاسان حرفه ای و آنهایی که به کار خود اهمیت می دهند همیشه سعی می کنند که از خنده های مصنوعی عکس نگیرند چون که زیبایی خنده طبیعی را ندارد و به دنبال چیزهای واقعی و معتبر می باشند.

عکاسی از کودکان همیشه برای هر عکاسی بسیار لذت بخش و سرشار از شور و خنده و شادی می باشد.

یکی از ویژگی های مثبت کودکان که باعث زیباتر شدن تصاویر آن ها می شود این است که آنها همیشه خودشان هستند و هیچوقت جلوی دوربین حالت و حسشان تغییر نمی کند و این طبیعی بودن آنها در زیباتر شدن عکسشان بسیار موثر است .

به منظور عکس گرفتن از کودکان چند نکته را باید در نظر بگیرید تا بتوانید عکس هایی زیبا  و واقعی ثبت کنید.


 


در زمان ثبت عکس از کودکان هرگز نباید از کلمه سیب برای لبخند زدن کودکان استفاده کنیم چون که آنها بسیار به کلمه سیب واکنش نشان می دهند و ناخود آگاه چهره خشک و بی روحی دربرابر دوربین می گیرند .

دوم آنکه سعی کنید خونسرد به نظر برسید

هر کودکی به خونسردی و سادگی واقعی و خالصانه واکنش نشان می دهد

دیگر موردی که در هنگام عکاسی از کودکان باید در نظر داشته باشیم کنترل کردن حضور والدین است شاید این مورد از همه مهم تر باشد چرا که در بعضی مواقع پدر و مادر می خواهند که در گرفتن عکس از کودکشان و کمک کنند و کودکشان مدام در حال شیطنت است. پدر و مادر کودک از فرزندشان درخواست می کنند که آرام و حرف شنو باشد بخصوص در زمان گرفتن عکس. ولی در صورتی که فرزندشان سر لج بیاورد و بخواهد که در مقابلشان بایستد کودک شروع به گریه کردن و رفتارهای پرخاشگرانه می کند که هیچ عکاسی این شرایط را نمی پسندد پس لازم است که درجلسه عکاسی پدر و مادر کودک راحت و آسوده بنشینند و در کار عکاس دخالت نکنند و بدانند که عکاسان آتلیه تخصصی کودک با تجربه ای که دارند می توانند کودکشان را آرام کند و عکس خوبی به ثبت برساند.




و در آخر باید بگوییم که کمی به کودکتان آزادی عمل بدهید. در زمانی که عکاس بخواهد تا کودک کار مشخصی انجام دهد تا از او در آن شرایط خاص عکس بگیرد اگر دائما در حال گفتن جملات امری مانند: "اینجا بشین" "اینجا را نگاه کن" و غیره باشید ممکن است کودکتان از کوره در برود یا خسته شود. بیاد داشته باشید که برای گرفتن یک عکس که داستان واقعی را روایت کند کودک شما مجبور نیست که به طور مستقیم به دوربین نگاه کند یا اینکه به سمت دوربین صاف بایستد.

 

 


ABOUT SARA
,Sara is one of the most famous studio in Tehran
equipped with the best cameras
and beautiful designs. we honor to record unforgettable momento
.of you're life
All images and content on this site belong to Sara studio
A company registered in Tehran, IRA

SARA PHOTO STUDIO . All rights reseved 2017
Copying in any way is prohibited Design By Adib IT Group